Skip to main content

Specjalista/Specjalistka ds. Sprzedaży z językiem francuskim

By 2025-05-16Sprzedaż i eksport
Miejsce pracy: Poznań
Wynagrodzenie: 8.000 – 10.400 brutto / miesiąc + premia roczna w wysokosci 1 pensji
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę 
Praca stacjonarna, a po okresie wdrożenia praca hybrydowa (3 dni w biurze, 2 dni w domu)
Praca w środowisku międzynarodowym
Opis oferty

Szukasz miejsca, w którym sprzedaż to coś więcej niż tylko liczby? Gdzie masz realny wpływ na relacje z klientami, kształtowanie oferty i rozwój firmy? Dołącz do zespołu sprzedaży u naszego klienta – międzynarodowej firmy z branży e-commerce, która działa już w 65 krajach na całym świecie.

Nasz klient to firma, która łączy innowacyjność, dynamiczne tempo i przyjazną atmosferę pracy. Jeśli dobrze odnajdujesz się w kontaktach B2B, swobodnie mówisz po francusku i szukasz środowiska, w którym sprzedaż opiera się na partnerstwie i jakości relacji – ta rola może być dla Ciebie.

 

Zakres obowiązków:

  • Obsługa klientów z rynku francuskiego – zarówno stałych partnerów, jak i nowych kontaktów biznesowych.
  • Prowadzenie codziennej komunikacji z klientami (głównie w języku francuskim) – telefonicznie i mailowo.
  • Przygotowywanie ofert, umów i zamówień handlowych.
  • Udział w negocjacjach i wsparcie procesu finalizacji sprzedaży.
  • Monitorowanie płatności i nadzór nad terminowym rozliczaniem należności.
  • Aktywne działania zwiększające sprzedaż i rozwijające relacje z klientami.
  • Współpraca z innymi działami firmy (dział online i offline), analiza rynku i konkurencji.
  • Udział w wydarzeniach branżowych oraz zagranicznych podróżach służbowych (średnio raz w miesiącu).

     

Idealny kandydat/Idealna kandydatka:

  • Bardzo dobrze zna język francuski (min. B2) – warunek konieczny.
  • Ma doświadczenie w sprzedaży B2B – mile widziane w kanale e-commerce.
  • Posiada umiejętność jasnej i rzeczowej komunikacji oraz gotowość do pracy w dynamicznym środowisku.
  • Dobrze zna pakiet MS Office, w szczególności Excel.
  • Potrafi samodzielnie organizować swoją pracę i elastycznie reagować na zmieniające się okoliczności.
  • Jest gotowy do pracy w open space.
  • Posiada dobrą znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2, co będzie dodatkowym atutem w codziennej pracy

 

Nasz klient oferuje:

  • Przejrzysty system wynagrodzeń oraz premie indywidualne i zespołowe za realizację celów
  • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy – między 07:00 a 09:30
  • Bardzo bogaty pakiet benefitów
  • Przyjazne środowisko pracy, w którym panuje nieformalna atmosfera
  • Możliwość udziału w wyjazdach zagranicznych i współpracy z międzynarodowym zespołem
  • Dogodna lokalizacja biura – doskonały dojazd autobusem lub pociągiem (stacja kolejowa ok 10 min pieszo)

 

Jeśli szukasz miejsca, w którym można rozwijać swoje kompetencje handlowe, pracować z ciekawym produktem i mieć kontakt z klientami zagranicznymi – zapraszamy do aplikowania.

Wyślij swoje CV na adres: rekrutacja@wl-consulting.pl i dołącz do zespołu!

Aplikuj